Gisteren is Nancy een grote scène komen maken hiertegenover op het Notariaat. Ik zag haar triomfantelijk buitenstappen, en even later belde ze aan m’n deur … Ze zei: “Die Nina is hier eind van de week weg, want dan komt ons Fem terug”. Dat is pas nieuws!
En later sprak Nina zelf me aan op straat:

logo radio2

Ik geef het eerlijk toe: Nina draagt m’n sympathie niet weg, maar hier op blog is bijvoorbeeld Xopotl een andere mening toegedaan:

Nina, het Rode Gevaar ? Zij neemt gewoon haar kans, en waarom niet? Ik vind het spijtig dat allen zo tegen Nina zijn…

Van Ter Smissen geen nieuws. Maar jullie reacties hier liegen er niet om…. Ik zelf ben nog altijd  aangeslagen van wat ik daar heb zien gebeuren. Daarom was ik jullie  erg dankbaar voor jullie troostende woorden, Tuur, Karen en Christel :

Maar nee Ellie, dat jij die foto’s hebt getoond heeft hier niks aan bijgedragen. De bom tussen Rosa en Marianne stond al lang op klappen, van beide kanten uit. (Christel)

En Elise schreef:

Kunnen we geen petitie opstellen om Marianne tegen te werken? (… ) Ik vind dat zowel Rosa als Jenny weer achter de toog moeten. Dat is Ter Smissen!

Maar er is ook begrip voor de positie van mijn buurvrouw. Dennis zei:

…… en op stuk van zaak moet Marianne zich ook nog eens laten vernederen door diezelfde Rosa in nota bene Mariannes eigen zaak… Dit zou toch niemand nemen !

Oh, en voor ik het in al deze commotie nog vergeet:  Simonne vertelt me zojuist dat Bram vandaag naar de jeugdrechter moet. Voor z’n vandalenstreken van een tijd geleden.

Maar ze is bang dat hij niet zal willen gaan …

