Wat een dag. Ik hoor dat Britney wordt vermist! Nancy wilde me niks zeggen … maar volgens mij heeft het te maken met Youri!
Nancy staat doodsangsten uit …

’t Is net of alles samenvalt op deze ene dag: vanavond valt ook de uitspraak in het adoptieproces…. daar wordt de toekomst van de kleine Sandrine bepaald.
Ziet die er zo uit?

Wat wordt het: dit gezinnetje?

Of zo?

... of dit?

Zowel hiernaast bij dokter Ann als in Ter Smissen hebben ze erop aangedrongen dat ik hún foto hier zou publiceren … alsof dat zou helpen!
Tom heeft in elk geval krachtige argumenten voor z’n pleidooi:

logo radio2

Hier op de blog zijn jullie meningen ook verdeeld in twee kampen …

In het kamp van Tom en Peggy: Caroline, Delphientj, Ines, Silke, Sam (?), Anton, Bernadette

In het kamp van Ann: Lieve, Myrthe, Christel, Katleen, Judith, Sofie, Joke, Maarten, Suzanne

Jullie argumenten:

“Sandrientje hoort gewoon bij haar ‘echte’ mama en papa” (Bernadette)

“de situatie is intussen wel veranderd maar dat betekent voor mij nog altijd niet, dat Sandrine nu ineens veel beter bij haar ‘biologische ouders’ komt” (Lieve)

En ik, ik kan absoluut niet zeggen wat het beste zou zijn…

En daarjuist bij de bakker, zie ik Nina. Zij was allerlei lekkers aan het kopen voor het ontbijt – duidelijk voor 2 (!) personen. En ze was blijkbaar naar de kapper geweest ook …
Wat voert ze in haar schild? En wat gaat de Notaris doen? Want dat kan grote gevolgen hebben voor zijn relatie – kijk hoe mooi ze bij elkaar passen …. ik heb nog een foto gevonden van toen ik begin deze maand bij hen op bezoek was:

een perfect paar

Vanavond zullen we antwoorden krijgen. Van jullie neem ik voorlopig nog géén afscheid … wij hebben hier nog heel wat te bespreken!

