Nauwelijks bekomen van ons grote Burenfeest in Wachtebeke, wacht ons een spannende week! Vrijdag is het proces over Sandrine. Peggy heeft zondag op het grote podium gezegd dat Tom zelf gaat pleiten. En Ann begint er met de dag slechter uit te zien.

Bram houdt zich heel sterk, die is alweer aan het werk hiernaast. Maar hij is er met z’n hoofd niet bij; Luc vertelde me dat hij de hoofdkraan van de waterleiding had vergeten dicht te draaien. En morgen is er een afscheidsdienst voor Herman, met daarna koffietafel. In de Noorderzon nog wel. En Herman heeft zelf nog bepaald hoe die eruit moet zien… niet treurig, maar feestelijk, met chocoladerepen en zo … En ook dat Simonne Brams officiële voogd moet worden! Toen Bram voorbij m’n deur kwam, heb ik hem even geroepen:

logo radio2

Ik voel zo met hem mee. Zeventien, eerst z’n moeder verloren, en nu z’n vader kwijt. Uitgerekend op het moment dat het beter begon te gaan tussen die twee …

Rosa heeft woord gehouden, ze heeft Waldek 50.000 € gegeven. En hij gaat haar tot de laatste cent terugbetalen. Waarom toch heeft Rosa dat gedaan? Kijk naar de foto:

Rosa de geldschietster

En dan kom ik graag nog even terug op zondag, het grote Burenfeest. Ik heb nog een foto gevonden van na het feest. Ook veel van de buren waren verbrand door de zon. Kijk eens naar Kris:

verbrand door de zon

Je ziet de afdruk van haar halsketting in haar hals afgetekend staan!!!

En zoals beloofd staan er nu nog een pak extra foto’s op de fanpagina op Facebook….

