Herman is overleden! Het is een slag voor ons allemaal. Gisteren is Simonne in allerijl naar de visvijver vertrokken, en ze is teruggekomen met Bram:

in shock

Het was de bedoeling dat Bram niet alleen naar het appartement zou gaan dit weekend, maar hij wou niet blijven slapen bij de Bomansen, hij liep weg.
Langs deze weg wil ik graag Bram ons oprechte medeleven betuigen.
En bij Simonne hier aan de overkant ben ik al een rouwkaart gaan afgeven …

logo radio2

Zoveel verdriet … arme Simonne.

Ik heb haar ook  gevraagd of zij nu wel komt, morgen in Wachtebeke. Maar ze zal erbij zijn. En zij heeft me zelfs op het hart gedrukt dat het absoluut geen feest in mineur mag worden. Want blijkbaar heeft Herman haar vorige week nog zelf gevraagd om veel plezier te maken in Wachtebeke. “Wat er ook gebeurt, het leven gaat door”, moet hij gezegd hebben, “Ik wil dat het een onvergetelijk feest wordt”.

En daar gaan wij voor zorgen, Herman. Speciaal om jou te gedenken. De buren laten alvast weten dat ze er enorm naar uitkijken om jullie te ontmoeten.
En ik verheug me nu al op de vertrouwde stemmen van deze blog! Myrthe, Julie, Eva, kbhunl en Elise hebben al laten weten dat ze zeker van de partij zijn!

Hier nog wat praktische informatie:

Waar kan je me vinden? Aan de promotiestand van Radio2 logo radio2, niet ver van één van de ingangen van  Domein Puyenbroeck. Aan de rechterkant van het pad.

Wanneer ben ik daar? van 10u30 tot 13u30 / van 14u30 tot 16u30

En om17u30 mag ik, net als vorig jaar, mee op het grote podium! Ik word nu al een beetje nerveus als ik eraan denk …

Tot dan!!

En voor wie er niet bij kan zijn: afspraak maandag op de blog! Reken maar op veel foto’s – misschien wat later op de dag dan gewoonlijk …  😉

