Ik hoor dat Youri intussen z’n “uitkoopsom” al verdubbeld heeft … hij vraagt nu 100.000€! Catherine vond dat Waldek beter een andere strategie had gevolgd:

Waldek had misschien niet over de prijs van die Rus moeten spreken. Gewoon aan Youri zeggen dat hij bereid is te betalen voor de vrijheid van Jelena en zijn bod afwachten in de plaats van onmiddellijk vrij te geven hoeveel hij bereid is te geven.

Maar gedane zaken nemen geen keer … Waldek is nu wanhopig op zoek naar meer geld …

logo radio2

Ik ben wat in de war : had ik m’n spaargeld moeten aanspreken en Waldek toch iets lenen?

En weten jullie wie ik ben tegengekomen bij het shoppen? Rosa en Peggy! Ze hadden kleertjes voor Sandrine gekocht, en ik ben met hen mee naar huis gegaan om er een foto van te nemen. Vooral Peggy drong daarop aan. Hier is het resultaat, een pyjama en een schattig badpakje:

zo schattig

En kijk wat een leuke laarsjes …

... en mini-laarsjes

Ja, die twee zijn doodgelukkig dat ze nu eindelijk officieel bezoekrecht hebben ….

