Ik ga het lange Hemelvaartsweekend goed inzetten. Foto’s nemen op de trouwreceptie … Jelena heeft me daarvoor dan toch uitgenodigd – als ik voor haar een paar foto’s maak, als souvenir.

Als je Waldek en Jelena zo samen ziet, zijn ze eigenlijk een heel mooi paar … en verliefd geworden op de koop toe. Wie had dat maanden geleden kunnen denken… maar ik denk dat velen van jullie oprecht blij zijn met deze evolutie! Ik herlees hier een commentaar van Judith, van februari:

ik vind dat Jelena en Waldek elkaar moeten vinden

Dat werd beaamd door Caroline, Mieke, Lien, Katleen, Sam … en zoveel anderen. Vergeef me dat ik niet iedereen opsom, de lijst zou te lang worden 😉

En wat vindt Rosa ervan? Ik ben haar gaan polsen in Ter Smissen. Want ik wou meteen ook aanbieden om eventueel mee te helpen, zoals een paar van jullie hadden gesuggereerd:

logo radio2

Ze is oprecht ongerust:

ongerust over de trouwreceptie

Met dank aan de anonieme klant die de foto heeft gemaakt!

