De oorlog om Sandrine is begonnen … Marianne heeft me verteld dat ze een advocaat wil inzetten! En dokter Ann wil alles doen om te vermijden dat Tom doorzet …

logo radio2

Persoonlijk zie ik maar één uitweg: dat Marianne haar zoon nog kan overtuigen om de hele zaak af te blazen …
Nochtans leeft hier op de blog ook een tendens om Sandrine naar haar “biologische” ouders te verkassen… al was het maar om het getouwtrek te doen stoppen. Ik citeer Ines:

Ik vind het mooiste gezinnetje Tom Peggy en Sandrientje.

En Nathan schreef, heel gevat:

Wel vreemd om ‘mama’ tegen je tante te zeggen, terwijl je nog je echte ouders regelmatig ziet

Maar er zijn ook fervente verdedigers van het status-quo, bij dokter Ann. Velen van jullie denken, net als Maarten:

als Ann vorig jaar niet aan Peggy had gevraagd om het kindje te adopteren, dan was er nu helemaal geen Sandrientje geweest!!

En, en nog iets heel anders, voor ik het vergeet: hier aan de overkant, Frank! Toen ik hem zag, was hij in alle staten. Blijkbaar heeft Yvette hem verteld wat Oostende voor Herman betekent – Yvette, de stookster…
Nu wil Frank naar de zee rijden!
Caroline had al zoiets aangevoeld, want zij schreef hier:

Frank zal ze gaan zoeken denk ik

Hij gaat met z’n taxi recht naar Oostende rijden, zegt hij! Dat belooft!

