Sandrientje ligt in het ziekenhuis! Ik heb dokter Ann en dokter Geert in allerijl met haar zien wegrijden. Ik ben meteen gaan informeren, en Marianne stond in de gang te GSM-en….

logo radio2

Wat zei ze nu op ’t eind? “Dat zien we dan nog wel”? Wat moet ik daar nu weer van denken …
‘k Ga ze in elk geval waarschuwen op school. En hopen dat het loos alarm is!
Door heel deze situatie is er nu helaas is er niets terecht gekomen van m’n belofte aan Mira om Marianne tot betere gedachten te brengen …
En met dokter Ann heb ik ook niet kunnen praten – zoals ik aan Myrthe had beloofd 😦

Heb ik nog iets positiefs te melden? Ja: op de website van de Noorderzon heeft Peggy een paar leuke nieuwe filmpjes gepost van een reis naar Buenos Aires die ze ooit ‘ns heeft gemaakt:

Peggy in Buenos Aires

O, en ik heb nog een foto gevonden die ik een tijd geleden had genomen. Ik was toen op bezoek in die mooie loft.

met Femke en de Notaris

Toch een mooi koppeltje.

Voor wanneer zou hun trouw zijn? Ik hoor daar niks over?

