Ik hoor dat de Notaris z’n appartement boven het Notariaat hierover wil verhuren. ‘k Had eerlijk gezegd verwacht dat hij dat al veel eerder gedaan zou hebben, want hij woont toch bij Femke op die prachtige loft? Maar ja, als je geld genoeg hebt …

Maar nu over Tom. Ik heb mij moeten inhouden, want wat hij mij nu weer verteld heeft …

logo radio2

Ik zie hem op het laatste moment nog terugkrabbelen! Hoe is het in godsnaam mogelijk … Dan heeft hij Peggy dus blijgemaakt met een dooie mus!

Laten we positief eindigen. Ik wou gaan buurten bij Frank en Simonne, maar ze waren niet thuis. Nina en Franky wel …

een koppeltje?

Het is duidelijk dat Franky een boontje heeft voor haar, maar zou het wederzijds zijn? De foto suggereert iets anders!

Toen kwamen Leo en Yvette binnen, en Leo wou persé nog ‘ns op de foto met z’n oogappel. Yvette wou er dan ook bij, maar haar gezicht spreekt boekdelen!

opa, kleindochter en opa's vriendin...

