Hallo iedereen! Dit is een experiment. Ik zit hier met m’n nieuwe mini-laptop in Ter Smissen, en ik schrijf voor één keer m’n bericht van hieruit. Ik hoop dat het lukt!

M’n nieuwe aankoop heeft veel bekijks, ik heb hem al aan verschillende mensen laten zien:

leuk, hè, zo'n mini?

Op dit moment zitten Jelena en Waldek nagelbijtend te wachten tot de politieagenten terugkomen uit de keuken, want daar wordt Rosa ondervraagd. Wat zij zegt, kan bepalend zijn voor hun huwelijk!
Ik heb hier op de blog al paar keer de vraag gelezen “hoe staat Rosa nu tegenover Waldek?” – dus heb ik het eerder op de avond al aan Rosa gevraagd. Met excuses voor het storende geluid van de afwasmachine, want we zaten in de keuken:

logo radio2

Dit is de foto die Luc van ons heeft gemaakt toen hij even goeiedag kwam zeggen na dat gesprekje. Hij moest jammer genoeg meteen weer weg 😦 .
Als je naar Rosa’s ogen kijkt, dan zie je daar van alles, vind ik.

bij Rosa in de keuken

Dus ben ik er niet gerust in. Misschien verandert ze van gedachte, of verspreekt ze zich!

Ik stuur het bericht nu naar de blog, en hoop dat jullie het kunnen lezen. Maar het lijkt me het best dat ik m’n laptop opberg als de agenten terugkomen. Stel je voor dat ze jullie commentaren lezen!!

O ja, en snel de foto publiceren van de bloemetjeshoes – Elise zal tevreden zijn.

Bloemetjesmotief

En nu maar duimen voor Waldek en Jelena ….

P.S. Terwijl ik hier zit, zijn we over de piek van 400.000 gegaan! Bedankt allemaal!! En nu ga ik afsluiten!

