Ik heb een grote aankoop gedaan! ‘k Heb er lang over nagedacht, en er met m’n neefje over gesproken … maar nu is het dus gebeurd. Ik ben de trotse bezitster van zo’n kleine mini-laptop. Ik heb er een mooi etui met bloemen voor, en ik kan hem overal meenemen. Als ik dan zit te wachten, kan ik intussen werken voor school of  mijn foto’s laten bekijken.
Vanavond neem ik hem voor de allereerste keer mee naar Ter Smissen. Nu ben ik helemaal een cyber-juf aan het worden 😉

Maar nu het laatste nieuws over verraadster Saartje Bos. Onze roep om gerechtigheid wordt misschien verhoord….

Eind maart opperde Judith hier al:

Misschien kan Jens er een rol in spelen … Tim en Jens … misschien vallen de puzzelstukjes vroeg of laat definitief in elkaar

En vorige zaterdag suggereerde Noor:

Als ze haar eigen laptop heeft gebruikt, kunnen ze misschien haar ip-adres achterhalen en wordt zo duidelijk dat zij de schuldige is… Weet misschien iemand nog vanop welke computer Saartje die e-mail van breekeenbeen@hotmail.com heeft verstuurd?

Waarop Bart Van Wechel:

Noor, ik denk dat het haar eigen laptop was

En Karine:

van welke IP address en COMPUTER is het gestuurd ….  is ZO te vinden

Lander tenslotte:

Tim had het door van Saartjes plan dus ik denk dat hij wel op onderzoek zal uitgaan, hij zal als een echte politieagent bewijzen gaan zoeken samen met Jens misschien?

Dat plan kreeg de laatste dagen al heel wat bijval.

En dat is exact wat ze  gaan  doen! Als Katrien tenminste wil meewerken ….

logo radio2

Duimen dat Saartje overmoedig is geworden en erin trapt… én dat ze sporen heeft achtergelaten!!

