’t Is nogal wat op school. Er zijn verschillende kinderen niet komen opdagen na de paasvakantie, omdat ze met hun ouders nog vastzitten ergens in een luchthaven!

Maar nu terzake, mijn buren …  Sinds Tom Sandrine erkend heeft als z’n biologische dochter, gaat de relatie met z’n zus er alleen maar op achteruit. Wat zeg ik: het wordt een regelrechte psychologische oorlog …

logo radio2

Toen ik haar later terugzag aan het Doktershuis, heb ik aan de buurvrouw gevraagd om een foto van ons beiden te nemen. Kijk naar haar gezicht …

Dokter Ann heeft het moeilijk

En hier is dan de foto waar ik al zoveel moeite heb moeten voor doen. Een foto van vader en zoon. Ze waren zelf ook tevreden over het resultaat. Ik meende zelfs ontroering te zien bij allebei, omdat ze voelden hoe zeer ze veranderd waren in hun relatie …

ze hebben elkaar gevonden ...

Ik heb Herman namens ons allemaal veel sterkte toegewenst. En Bram straalde toch even met jullie complimentjes, Suzanne en Myrthe ….

Morgenavond ga ik nog ‘ns langs in Ter Smissen!

