“Het verlovingsfeestje” voor Waldek is goed gelukt, zegt Simonne. Ik ben haar tegengekomen in de media-shop. Ze was een mp3-speler aan het kiezen. Zou dat voor Franky zijn?

En ik heb gezien dat Kris hiernaast voor het eerst weer gaan werken is. Enfin, ze is vertrokken, maar ze was snel daarna weer thuis. ’t Zal nog te zwaar voor haar zijn.
Ik ben dan ‘ns een kijkje gaan nemen op de werf, en daar had ik de kans om met Bram te spreken. Het begon met mijn vraag naar Paulien:

logo radio2

Ja, jullie hebben gelijk gekregen … die twee zijn naar elkaar toe gegroeid. Bram is veranderd, het verdriet heeft hem ernstiger en volwassener gemaakt. Dit is de foto die ik van hem mocht maken:

plots volwassen geworden

Ik heb hem dan voorzichtig gevraagd of ik nu misschien ook een foto van hem en z’n vader mocht nemen – tot nu toe had hij dat altijd geweigerd. Hij zei: ” ’t Is goed, spring maar ‘ns binnen bij ons thuis”. Zo gauw ik tijd heb, doe ik het…

