Gisteren is ’t weer wat geweest in onze straat. Marianne had een feestje georganiseerd voor de 1ste verjaardag van Sandrine. Ze was er zo fier op, dat ze iets heeft gedaan waar ik gewoonlijk lang moet om zeuren …. Ze heeft me een paar foto’s doorgemaild:

met oma

Sandrine 1 jaar

met mama, Jenny en taart!

Schattig, hè?
Maar nu komt het: midden in het feestje is Tom blijkbaar onaangekondigd binnengevallen met een cadeautje. En dokter Ann heeft hem aan de deur gezet! Ik heb hem zien afdruipen … Dus wist ik waar m’n dagtocht naartoe zou gaan: recht naar het jazzcafé! Ik had goed geraden: daar zat hij te bekomen. En luister wat hij mij verteld heeft:

logo radio2

Hij wil de Notaris er ook bij betrekken! Ik betwijfel echt of die zich zomaar voor Toms kar zal laten spannen!

En volgende dinsdag krijgt Sandrine een tweede 1ste-verjaardagsfeestje in Ter Smissen. Ik weet al welk cadeautje ze daar van Peggy zal krijgen, want Tom heeft het me verklapt: haar eerste stapschoentjes! Als dat niet symbolisch is!

Ik ga vanavond nog ‘ns naar Ter Smissen …

