Ik heb heel lekker gegeten in de Noorderzon – dat was lang geleden! En wie zat daar ook? Filip Lamote!

logo radio2

Erg, hè. Wat zo’n ex niet allemaal kan aanrichten …

Daarna heb ik nog even bij Femke gezeten. Ze heeft me twee kaartjes voor een concert laten zien … een verrassing voor haar Peter. Ja, die twee doen het weer heel goed samen.

Ik ben daarna nog langsgegaan bij Waldek, en die heeft me interessante foto’s laten zien. Hij had ze zelf gemaakt, zei hij, met de zelfontspanner van z’n camera. Moet ik ook ‘ns proberen. Hoewel … de eerste foto was mislukt:

net iets te laat ...

Hier is de gelukte versie:

... maar nu op tijd

En deze moest hij ook maken, zei hij. Als bewijs dat hij en Jelena “een koppel” zijn:

ondeugend

Jaja …

Het bewegen doet me goed, weer of geen weer … En ik hou het nu al vier dagen vol: ik doe alles te voet en ik maak er telkens een lange, sportieve dagtocht van. Ik voel het aan m’n spieren!!
Maar ’s avonds ben ik bekaf, sorry.

