De Paasvakantie is begonnen. Morgen gaan de kinderen weer Paaseieren rapen … En aan alle studenten die geen vakantie hebben omdat ze moeten blokken: haal ‘ns diep adem en begin alvast te dromen van juli, als alles achter de rug is!

In Ter Smissen ben ik getuige geweest van een ontroerend tafereel: Rosa die met Peggy in een fotoalbum zat te bladeren, van toen Peggy nog klein was.

logo radio2

Ik had m’n fototoestel bij me, en ik ben nadien gaan vragen of ik mocht fotograferen. ’t Was een beetje moeilijk – reflecties van het plastic – maar hier is het resultaat!

kleine Peggy op haar pony Choco

Aandoenlijk, hè? En hier zijn de prinsesjes:

... op haar paardje

O en dan nog iets dat ik vanuit m’n raam heb kunnen zien. Jens op de scooter van Katrien als “delivery boy”! Blijkbaar had Luc een take-away-gerecht van de Noorderzon besteld. Ik zie Jens binnengaan bij Sanitechniek, en als hij buitenkomt, staat Tim bij de scooter. Er volgt een gesprekje – ik vermoed over het opzetten van de helm. Ik was al bang dat Jens een boete ging krijgen, maar het ging er blijkbaar erg vriendschappelijk aan toe. Gelukkig maar …

Zo, en nu m’n stapschoenen aan, en bewegen!

