Waar een wandeling in het park allemaal goed voor is ….

logo radio2

De paasvakantie lonkt … en dokter Ann heeft me een idee gegeven. Zo elke avond achter de pc zitten is niet erg bevorderlijk voor m’n spieren, zegt ze. “Minder internetten, Ellie! En véél meer bewegen!”
Maar ik wil jullie hier ook niet in de steek laten … Dus heb ik volgende regeling bedacht. Volgende week wil ik iets proberen.
Als ik m’n stukje van de dag voor jullie klaar heb en op de blog gezet, trek ik erop uit. Te voet!! Elke dag een héél lange wandeling. Met telkens een interessant eindpunt: de Noorderzon, Ter Smissen, het appartementsgebouw van Nancy en Waldek …. Met een beetje geluk kan ik daar ook wat extra foto’s maken. Dat betekent wel dat ik overdag niet meer achter m’n pc ga zitten om te reageren. Misschien ’s avonds nog even – als ik niet te moe ben 😉

