Wat ben ik tevreden, de trouw is dus toch doorgegaan. Met één wanklank weliswaar: Marianne heeft een getuige moeten missen, haar eigen zoon.
Hij was er wel, maar ze heeft hem niet gezien. Ik wel …

Tom betrapt

En intussen weet ik ook hoe hij zich voelt:

logo radio2

En hier zijn ze dan: de langverwachte trouwfoto’s. ’t Was deze keer niet gemakkelijk om ze te nemen, want ik mocht niet in de weg lopen van de professionele fotografe die Marianne had ingehuurd :-(.

Maar mijn foto’s mogen toch ook gezien worden, vind ik….

Om te beginnen het bruidspaar met de getuigen:

met de getuigen

En ik mocht mee op de foto ….

en ik mag ook op de foto

Het grote moment: de kus. “Alsof het de eerste keer was”, zei de burgemeester. Hilariteit natuurlijk!

De kus!

Toen ging iedereen naar buiten, behalve de bruid en bruidegom. We kregen allemaal van de ceremoniemeester een puntzakje met bloemblaadjes om te strooien:

bloemblaadjes in de aanslag!

Ik stond met m’n toestel in de aanslag voor het moment waarop het bruidspaar zou buitenkomen. En ’t is gelukt: je ziet de bloemblaadjes dwarrelen!

het mooiste moment

Ik heb nog veel meer foto’s gemaakt, en die staan allemaal op mijn foto’s op Flickr

Van harte gelukgewenst in naam van ons allemaal, Mevrouw en dokter Smeekens-Bastiaens!!

