Ik ben volledig de kluts kwijt. Zopas met dokter Smeekens gesproken, en die had slecht nieuws!!!

logo radio2

En dat allemaal omdat Tom niet wil komen … Marianne is ziek van verdriet natuurlijk. Van je kinderen moet je ’t hebben! En ik die dacht: tweede keer, goeie keer …
Het enige wat ik nog kan doen, is Judith citeren, die vorige week geformuleerd heeft wat wij hier allemaal vinden:

Laat je niet doen, Mevrouw Bastiaens!

Afwachten ….

Gelukkig heb ik ook nog leuk nieuws. Gisteren ging ik een dagschotel eten in Ter Smissen en kijk ‘ns wie er vlak na mij binnenkwamen?

een nieuwe bezoekster in Ter Smissen

Leo kwam z’n kleindochter voorstellen in Ter Smissen! Hij was enorm trots!

... kom er maar bijstaan, Ellie

En deze heeft Rosa gemaakt. Kijk hoe lief Nina met haar opa omgaat! En hij geniet ervan…

