Mijn voorgevoel was juist … toen ik gisteren aankwam bij Ter Smissen, zag ik nog net hoe Jelena bij Waldek in de taxi stapte. Ik was een fractie te laat voor een foto :(.

En dan in het holst van de nacht: een lawaai in onze straat! Frank en Franky, vader en zoon, allebei duidelijk dronken. Ze stonden luidkeels te zingen voor m’n deur, “en we gaan nog niet naar huis …”. Simonne zal er ook niet mee kunnen lachen hebben, denk ik!

Ik was gisteren zelf ook nog iets gaan drinken … in de Noorderzon. En ik heb met Peggy gepraat.

logo radio2

Natuurlijk was het niet mijn bedoeling om te stoken! Ik wou haar gewoon voorzichtig polsen, want Tom heeft al tegen z’n moeder gezegd dat hij Peggy meebrengt! Eerlijk, ik had gedacht dat zij het leuk zou vinden dat Tom voor haar opkomt, maar blijkbaar wil ze absoluut geen ruzie … en dat is erg verstandig van haar. Zou haar schuldgevoel tegenover Bianca daar voor iets tussenzitten? In elk geval, ze zag er stralend uit, naast haar nieuwe papegaai-kussens:

Peggy in het leessalon van de Noorderzon

En, Sylvie, jij had eergisteren gelijk, toen je hier schreef:

Mocht ik Peggy zijn, ik zou toch niet staan springen om naar het huwelijk van Marianne en Geert te gaan…

Christel was het daar volkomen mee eens ….

