Gisteren in Ter Smissen … Ik heb het duidelijk gezien: die Jelena charmeert Waldek. Ik weet niet goed wat ik er moet van denken …
Ik ga vandaag nog ‘ns langs, ben benieuwd of hij er opnieuw is. Want Jelena is daar nu full time dienster:

poseren met Jelena

Ik had hier al een foto van haar achter de toog gepubliceerd, maar speciaal voor Benny, Joke en Elise heb ik voor nog een foto gezorgd. Waldek wou die met veel plezier nemen! Maar toen ik ook een foto van hem met Jelena wou, zei hij nee….

Maar nu over mijn oud-leerling op de fiets …

logo radio2

Dat Tim maar uitkijkt! Want met Saartje weet je nooit …

En dan Barbara! Ze heeft zelf haar ontslag gegeven op het Notariaat! En dat in deze tijd van economische crisis … en ik heb niet eens de kans gehad om een afscheidsfoto van haar te nemen! Ik zal haar missen, ze was altijd zo opgewekt ….

