Elise had het me vorige week al gevraagd, maar ’t is er nu pas van gekomen:  een gesprekje met Mo. Ik was hiernaast onaangekondigd binnengelopen, en ’t was eerst wat gênant, want Mo was net aan het bidden. Gelukkig vond hij het niet erg. En wat hij mij verteld heeft, bevestigt wat jullie hier ook al hebben opgemerkt. Het maakt het verdriet voor Kris nog tien keer erger…

logo radio2

Als hij dat er maar niet uitflapt tegen Kris, want ik denk dat ze dan gek wordt! Enfin, ik heb toch de kans gehad om hem te zeggen dat het zijn schuld niet is, zoals je gisteren gesuggereerd hebt, Myrthe….

Gelukkig heb ik ook positief nieuws, over Femke. De therapie doet haar goed, ze wil graag allerlei nieuwe dingen gaan doen. En jullie kennen Femke, als ze een plan heeft, dan laat ze er geen gras over groeien. Ze wil meer cultuur meepikken, naar theater gaan en zo. En ze wil graag onafhankelijker worden van Peter, zegt ze. Echt, haar zelfvertrouwen groeit met de dag!

En dan heb ik ook nog een foto … ik heb geaarzeld of ik die wel op m’n blog zou zetten … maar ik heb zopas even gebeld met Tom, en hij vindt het okee!

niet meer stiekem...

Ja, ze stonden openlijk te kussen in de inkomsthal van Ter Smissen. En Tom zegt dat iedereen het mag weten!!

Hopelijk bedenkt hij zich niet meer …

