Gisteren op m’n woensdagnamiddagwandeling heb ik Bram en Franky gezien! Ze zaten frieten te eten op een bank, en Franky vond het goed dat ik snel een foto maakte, op voorwaarde dat ik hen verder met rust liet.
En dat begrijp ik ….

Troostende frietjes

Daarna ben ik even in de Noorderzon gaan kijken, en daar heb ik een gesprek opgevangen tussen Julia en Cois. Julia was in alle staten, want vanavond komt Filip Lamote op bezoek!

logo radio2

Ik had een beetje medelijden met Cois, want als Julia nerveus is, is er soms echt geen houden meer aan!

In het buitengaan zag ik Herman zitten aan een tafeltje bij Simonne:

Herman na z'n operatie

En dan nog iets: ’t schijnt dat Jens tegenwoordig in de speelgoedwinkel rondloopt in een konijnenpak!!!ย  Judith had gisteren al een voorgevoel, zij dacht: als paashaas! Bij gelegenheid moet ik daar toch ‘ns een foto van gaan maken!

