Katleen heeft me laten weten dat Herman met Luc is gaan praten over Bram. Dat was een suggestie van Nathan. Da’s goed nieuws, want voor mij hadden Luc en Mo geen tijd. Ze willen momenteel niet over de situatie praten – en dat respecteer ik.
Het leek me dus het best om ‘ns langs te gaan bij Herman. Simonne had me verteld dat de dokters goeie hoop hebben; er is een behandeling met bestralingen. En Bram mag bij Sanitechniek blijven werken – daar zal Herman wel opgelucht over zijn. Maar Herman blijft een man alleen, en dan is zo’n ziekte extra zwaar om dragen …

logo radio2

Toch te voet willen gaan! Beweging is altijd goed zeggen ze, maar ik hoop toch dat zichzelf niet overschat.
’t Was eigenlijk een confronterend bezoek. Hij zag er erg bleek uit, en hij had zo’n gebreid zwart mutsje op, ik denk om z’n litteken te beschermen. Ik heb maar geprobeerd om zo “normaal” mogelijk te doen. Hopelijk is dat gelukt.
O, en Myrthe: ik heb hem namens jou en ons allemaal heel veel beterschap toegewenst!

