Raad wie ik opnieuw tegen het lijf ben gelopen? Eddy! Hij was terug van zijn “fotoshoot”, en hij was al helemaal vergeten dat hij zich kwaad had gemaakt op mij … zo fier was hij op z’n foto’s. Youri had ze afgeprint, en Eddy heeft ze me getoond – en ik heb er foto’s van gemaakt!
Eddy kon blijkbaar z’n handen nauwelijks thuishouden.

Eddy gaat z'n gang

En ze zijn dus inderdaad ook in Brussel geweest …

in Brussel

Het ziet er allemaal behoorlijk “echt” uit! Als Nancy dat te zien krijgt … een treurig cadeau voor haar Valentijn!

Voor Barbara en dokter Ann zal het wel een romantische Valentijn geweest zijn … en ik heb trouwens gemerkt dat Barbara tegenwoordig hiernaast blijft slapen.

Maar tussen Bianca en Marianne is de sfeer ronduit slecht, luister maar:

logo radio2

En Franky loopt hier rond met een blauw oog, want hij heeft met Bram gevochten … De krokusvakantie begint goed!!

