Gisteren in De Noorderzon! Eerst ging het allemaal erg goed. Femke zag er gespannen uit, maar ze wou maar al te graag op de foto – reclame maken voor haar nieuwe menukaart:

trotse uitbaatster met nieuwe menukaart

Toen ontstond er plots een stress-situatie: Peggy wou onverwachts weg, en Femke panikeerde. Ik weet niet of er een verband is, maar toen dook die moeder van de Notaris op – ik heb haar gevraagd of ik ook ‘ns met haar op de foto mocht:

op de foto met Els, de moeder van de Notaris

De sfeer werd langzaam nog meer gespannen. Peggy ging er dus vandoor.  Het ene ogenblik zag ik Femke nog in gesprek met die moeder, het volgende ogenblik lag ze op de grond. Flauwgevallen!
Ja, dat was even paniek. Gelukkig kwam ze meteen weer bij, en Julia heeft Bianca gebeld om haar een spuitje te geven. Bianca in de Noorderzon, het werkterrein van Peggy … die even later weer binnenkwam.  Dat werd me daar een pittige confrontatie!

En nu gaat het weer beter met Femke, maar ze moet rusten. Ik weet het van Els, de moeder van de Notaris – ja, nu mag ik al Els zeggen:

logo radio2

Ze kent er iets van, die Els, van een mens uitvragen… Ik ben fier op mezelf dat ik niets losgelaten heb!

