‘k Ben nog ‘ns in Ter Smissen langsgeweest, maar daar had niemand tijd om met mij te praten … behalve Franky!

logo radio2

Marianne heb ik intussen nog altijd niet gezien. Dokter Smeekens wel. Hij zegt dat ze het moeilijk heeft – allicht, je zou van minder! Maar hij had ook een positief bericht: “uitgesteld is niet verloren”. Goed nieuws, hè, Margot? Ze zijn vast van plan om het huwelijk toch te laten doorgaan, maar dan later op het jaar. En die datum gaan ze pas vastleggen als het alles weer goed is tussen Tom en Bianca. Maar zou het ooit nog goedkomen? Dat heb ik hem uiteraard niet gevraagd!

Dokter Smeekens was heel vriendelijk tegen mij, vroeg of ik lang had staan wachten met m’n fototoestel. En toen ik zei dat ik het zo jammer vond dat ik Marianne niet in haar trouwjurk had gezien, heeft hij me twee foto’s beloofd die Tom nog genomen had voor ‘de feiten’. Hij heeft ze me meteen doorgemaild – ik denk dat hij er toch een beetje fier op is. Hier zijn ze:

het "gelukkige" paar

Net een koningspaar, vinden jullie ook niet?
En hier de bruid met getuige en dochter:

De bruid

Zo jammer dat het niet meteen is kunnen doorgaan …

