Ik ben nog altijd aan het bekomen van jullie gelukwensen … Gisteren is echt een topdag geweest hier:  1.428 clicks! We stonden zelfs op nummer 1 als “Hot post” van alle Nederlandstalige WordPress-blogs!! Hier is het screenshot:

onze blog "hot" op wordpress

En kijk ‘ns linksboven op de blog:  dit weekend halen we  250.000 clicks!! Redenen genoeg dus om de feeststemming nog even te laten duren ….

De enige domper op de feestvreugde gisteren was De Rode Loper. Daar zijn ze ons vergeten … ze hadden het me nochtans beloofd. Jammer.

Nu het minder goeie nieuws bij m’n buren : waar ik bang voor was, is al gebeurd… Eddy heeft Waldek “betrapt”. Hij heeft het mij in geuren en kleuren verteld. En hij kon z’n handen niet thuishouden!!

logo radio2

Wat een onaangename situatie! En Waldek zal moeten oppassen, want als Eddy gedronken heeft …. Ik heb mij wijselijk van de domme gehouden…

En Tom heeft blijkbaar dan toch definitief voor Bianca gekozen. Catherine en Caroline hadden het hier al voorspeld, en ze hebben gelijk gekregen.

En maandag wordt de vader van de Notaris begraven. Een man die z’n vader begraaft, dat is een tragisch moment in een mensenleven. Maar hoe moet Femke zich nu voelen? Zij zal nu toch terugdenken aan haar eigen vader Mike, die een jaar geleden nog leefde – en die haar zo misbruikt heeft…. Mijn gedachten zijn ook bij haar.

