Vandaag ben ik in feeststemming. Het is namelijk exact 1 jaar geleden dat ik met deze blog begonnen ben! En ik heb speciale gelukwensen gekregen van mijn buren! Bedankt, Rosa en Luc, Jens, Katrien en Paulien, Franky en Bram, en Cois en Julia!
De blog heeft intussen meer dan 248.000 clicks…ย  Wij hebben er het afgelopen jaar samen echt iets van gemaakt, vind ik. Hier zijn een paar cijfers:
Er zijn 207 berichten verschenen, en 200 exclusieve foto’s.
En jullie hebben hier in totaal maar liefst 4.318 reacties geschreven! Dat verdient een feestkaartje!

een verjaardagskaart voor de blog

De dag met het grootste aantal bezoekers was 24 december 2008, helemaal in het begin. Toen zijn jullie 2.873 keer komen kijken.
En zolang jullie blijven langskomen, kan ik met een gerust hart voortdoen … en zijn ze bij Radio2 ook tevreden.

Maar nu terzake! Er is hier al veel gezegd over Nancy, en jullie hebben gelijk!

logo radio2

Een goeie buur is beter dan een verre vriend, zegt het spreekwoord, maar in dit geval … als Eddy hier maar niet achterkomt. Ik wist trouwens niet dat hij elektricien was??

Oh, en nog groot nieuws: vanochtend zag ik hier aan de overkant een dame staan voor het Notariaat, en ik maakte een berekende gok … zou dat de mama van de notaris kunnen zijn? Ik heb het haar gewoon gevraagd, en ja hoor! Een uiterst beleefde mevrouw. En toen ze hoorde dat ik de Notaris en Femke goed ken, mocht ik zelfs een foto van haar nemen – hier is hij, ik ben niet weinig fier.

bezoek voor de Notaris

Ik had de indruk dat ze de Notaris wou verrassen. Ze was overgekomen uit het buitenland, vertelde ze …

Zo, mijn laatste schooldag vรณรณr de kerstvakantie. We gaan leuke spelletjes doen in de klas. Maak er ook een mooie dag van … en bedankt allemaal, uit de grond van mijn hart. Jullie geven mij de kans om een unieke hobby uit te oefenen. Ongelooflijk is dat, en ik had het nooit kunnen dromen!
Drink allemaal iets van mij, zou ik zeggen ๐Ÿ˜†
En op naar onze 2de verjaardag!

P.S. Als je kan, kijk vanavond dan om 18u10 naar De Rode Loper, want het schijnt dat iemand daar iets komt vertellen over deze blog ๐Ÿ˜‰

