Het klopt dus: die Rocky is de zoon van Herman!!! Paul vermoedde het hier al een maand geleden:

Herman heeft een zoon van 17 en daar zijn handen vol aan zou dat Rocky (Bram) zijn? past wel in dat profiel

En begin deze maand begonnen Sofie, Els en Mieke het zich ook af te vragen. Sylvie en Myrthe ook … Nu weten we het dus zeker!
En gisteren, op de eerste werkdag van Franky, zijn ze samen opgepakt door de politie!ย  Frank zal daar niet kunnen om lachen, en Leo! Ik heb hen nog niet kunnen spreken…ย  En ik vraag me ook af of Franky het na dat politie-avontuur nog zo goed met die Rocky kan vinden…

Ik ben ookย  een beetje geschrokken van iets anders. Even maar. Ik hoorde in het het park toevallig een gesprek tussen Marianne en Dokter Smeekens. Ze waren bezig over hun trouw, en het gesprek kwam op mij!

logo radio2

Het klonk waarschijnlijk anders dan ze het bedoelde. Ik ken Marianne toch, uit haar mond is dat een compliment…

