Gisteren kon ik niet slapen. Ik was zo benieuwd wanneer Tom terug zou komen van z’n etentje met Peggy…  Om middernacht lag ik nog wakker, en toen was hij nog altijd niet thuis! Zo’n risico, waar is z’n gezond verstand naartoe?

En Peggy denkt toch ook niet meer na … luister wat ze Rosa heeft wijsgemaakt:

logo radio2

In plaats van hetzelfde te zeggen als Tom!! Ik hou m’n hart vast als dat uitkomt…

Oh, en de Notaris heeft een duur cadeau gekregen van Femke, een horloge  – ik vermoedde het al, en gisteren heeft ze het me zelf verteld. Daar wou ik nu toch een foto van … dus toen de Notaris hier rechtover buitenkwam, heb ik hem gevraagd of ik een foto van hem mocht nemen.  Hij had z’n nieuwe horloge aan! Ik heb een close up genomen….

wat een geschenk...

Pas nu ik de foto hier zie, merk ik dat het horloge omgekeerd staat… natuurlijk: de Notaris hield z’n armen gekruist!

PS: Wat vinden jullie van de sneeuw op m’n blog? Om ons al in de kerstsfeer te brengen ….

