Gisteren is Peggy ingestort in Ter Smissen! En dat ik juist te laat aankwam om het met m’n eigen ogen te zien!! Jenny heeft me alles verteld … En Tom was met Peggy een ritje gaan maken, zei ze.
Deze morgen vroeg ben ik dan naar De Noorderzon gegaan om meer informatie te krijgen, en Bianca had blijkbaar hetzelfde plan als ik ….

logo radio2

Oh dat was een pijnlijk gesprek. Want dankzij jullie wéét ik al een hele tijd wat er hand is … maar tegenover Bianca kon ik daar niks van laten merken! En zoals jullie wel weten, is dat helemaal mijn stijl niet! Maar op het eind kreeg m’n nieuwsgierigheid de bovenhand – het was eruit voor ik het besefte, echt waar! Het woordje ‘jaloers’. Heb ik nu teveel gezegd??

Ja Peggy …. En vandaag moet ze naar de rechtbank om Sandrine definitief af te staan! Ik heb op m’n fototoestel nog wat foto’s gevonden die ik begin deze week heb genomen … ik dacht dat ik ze al op m’n blog had gezet, maar blijkbaar nog niet.

Moeder en dochter

Hoe Peggy hierop straalt … je kan er niet naast kijken. Die band tussen moeder en kind!

En deze:

allemaal samen op de foto...

Ik hou m’n hart vast voor wat er straks gaat gebeuren op die rechtbank …

