Samen met jullie ben ik erg ongerust over Peggy. Wat gaat ze doen?? Maar ik mag geen olie op het vuur gooien door haar pijnlijke vragen te stellen… Ik ben gisteravond dan maar even langsgegaan bij Taxi Ter Smissen voor een paar foto’s. Yvette zat aan de dispatch, en het was niet met haar zin!

Yvette aan de taxi dispatch

Ik heb even gewacht tot Frank er was, en op dat moment kwam ook Franky binnen. Dat was geluk hebben, zo konden vader en zoon samen poseren!

Vader en zoon

Ik zag aan Frank z’n gezicht dat er iets scheelde … dus ik zei dat ik nog eventjes iets ging drinken in het café. En ja hoor, nog geen vijf minuten later was hij er ook ….

logo radio2

Als ik er zo over nadenk – met alle sympathie die ik heb voor Frank – maar eigenlijk is dat toch typisch: geen beslissing nemen, tenzij hij niet anders kan. Zijn omgeving moet het probleem maar oplossen…

Of is dat iets van mannen in het algemeen?

