Vandaag wordt Katrien 18!  Ze mag zeggen wat ze wil, het is en blijft een magische leeftijd. Ik wou haar feliciteren op haar Netlog, maar daarvoor moet je blijkbaar zelf een Netlog-account hebben. Dus doe ik het langs deze weg: proficiat Katrien!

Over Paulien heb ik niet zo’n goed nieuws: ik heb op school haar klastitularis  opgezocht. Wat die mij verteld heeft! Paulien komt dikwijls te laat, ze maakt haar huistaken niet, in de les is ze verstrooid, en ze is ook nog ‘ns brutaal tegen de leerkrachten! Haar resultaten gaan dan ook achteruit … en dat voor iemand die primus van haar klas is geweest!! Zou Julia daarvan op de hoogte zijn?

Maar het belangrijkste nieuws van de dag komt van Herman.

logo radio2

Wel een aangename man om mee te praten, vind ik … Jullie hebben het hier ook al gezegd 😉  Maar voor mij blijft het daarbij… Hij maakte een gereserveerde indruk. Misschien zit er iemand anders in z’n hoofd – en in z’n hart?? Enfin, ik kon het niet laten, ik moest en zou met hem op de foto. En ’t is gelukt!

Met Herman aan Café Welkom

