Bedankt voor jullie vele suggesties voor de trouwdatum van Marianne en Dokter Geert. Hij is me komen zeggen dat we de datum morgen zullen vernemen. ‘k Ben benieuwd wie van jullie het juist heeft … of er het dichtste bij zit;-)….

Maar nu iets anders: Julia. Die heeft het niet onder de markt met haar jongste dochter. Het wordt bijna een obsessie, en dat is best te begrijpen….

logo radio2

Pubers in huis … hoe moet je ze aanpakken? Eerlijk gezegd weet ik het in dit geval ook niet.

Mo en Kris hebben het blijkbaar fantastisch in Marokko. Ik heb een mailtje gekregen van Kris, met een fotootje erin – ik had haar dat gevraagd, voor de blog:

Mo aan het shoppen in Marokko!

Ze is daar blijkbaar volop aan het shoppen geslagen!

En nog iets: een kennis van mij is een journaliste bij een trendy tijdschrift. Gisteren belt ze me met de vraag: ‘Wij maken een reeks over vrouwen die succes hebben in hun onderneming. Als je zo iemand kent, mag je me altijd een tip geven.’ Ik moest geen moment nadenken: Femke! Nu ben ik benieuwd wat ze gaat doen….

