‘k Heb de indruk dat het echt niet goed gaat met Katrien. Tegenwoordig komt ze niet meer buiten, en ik hoor van Julia dat ze voortdurend zit te blokken. Dat laatste is niet slecht natuurlijk, maar ze mag toch niet vergeten om zich te ontspannen! Haar zus daarentegen ….

En gisterenavond in Ter Smissen hoor ik Leo, en die is – net als Myrthe en Elise – ongerust over Franky ….

logo radio2

Ben ik nu te idealistisch omdat ik wil geloven in élke jonge mens? En in de kracht van het positieve? Soms vraag ik het me af. Ik sta in elk geval niet alleen. Christel zei her hier gisteren ook:

Op deze manier, onder andere door met Franky om te gaan, kan hij misschien nog een heel eind bijdraaien. Iemand verdient wel het voordeel van de twijfel en een tweede kans vind ik. Zeker als hij nog zo jong is!

