Gisteren heeft Rocky hier dus de autoband van Freddy kapotgestoken! Normaal zou ik verontwaardigd zijn, maar nu …. met die Freddy kan ik geen medelijden hebben. En ik weet dat jullie me daarin steunen. Tussen Franky en Rocky schijnt het trouwens ineens goed te gaan, heel anders dan in het begin. Zou Franky de pest-situatie hebben opgelost? Want kijk: ze wilden zelf samen poseren voor mij:

Franky & Rocky

Maar nu iets anders. Ik heb besloten om vanaf nu wat meer naar De Noorderzon te gaan. In Ter Smissen moet ik altijd terugdenken aan een zekere meneer die ik graag zou vergeten … De Noorderzon is echt een goeie formule: iets drinken, iets eten, dromen van verre reizen … En ze hebben zo’n prachtige website! Ja, het begint aan te slaan: elke keer dat ik er kom, zit er volk.

logo radio2

Mondje dicht, Ellie! Maar dat kan ik, hoor!

