Het plannetje van Jens en Paulien is blijkbaar mislukt… Gisteravond hadden ze toch die ‘spontane’ ontmoeting gepland met – hoe heette hij ook weer – Stanislas? Ik heb de indruk dat ze het tegenovergestelde effect hebben bereikt!

logo radio2

Eigenlijk zou dat niet mooi zijn van Katrien, haar zus verklikken … Anderzijds: die zus gebruikt haar wel als alibi. Wat moet je doen in zo’n geval: je zus beschermen of niet??

Oh, en dan nog iets: gisteren in de straat was er weer een incident tussen Franky en die Rocky. Ik heb zo op m’n tanden moeten bijten om niet in te grijpen! Maar ik heb het Franky beloofd, en ik mag z’n vertrouwen niet misbruiken. Maar vroeg of laat pak ik die Rocky toch ‘ns aan! Eventjes later kwam Luc buiten. En ik mocht een foto maken van hem, vóór ‘zijn’ bedrijf.

Luc the Boss

