Frank had het gisteren gezegd, en ja hoor … even later stond er hiernaast bij Sanitechniek een politiewagen voor de deur. Voor zo’n bedrijf is dat een ramp. Iedereen ziet dat en denkt meteen het ergste. En als er dan ook nog iemand wordt afgevoerd, is het hek helemaal van de dam.

logo radio2

Dus ze hebben de verkeerde opgepakt…

Maar nu over de nieuwe nanny bij Marianne. Hou jullie klaar: er komt geen nanny!! Ze had er nog ‘ns goed over nagedacht, zei ze, en ze wil liever niemand nieuw over de vloer. En nu komt het: “Nancy kan bij gelegenheid wel op Sandrientje passen. En die kennen we.” Op die manier dus. En Ann was het daar volkomen mee eens…
Marianne was ontzettend goedgezind trouwens. Ze waren met Sandrientje bezig in de keuken, en ik mocht daar foto’s nemen, dat overkomt me niet dikwijls.

kom, nu is het mijn beurt ...

Natuurlijk wou ik ook graag mee op de foto. Dokter Smeekens heeft deze genomen:

Sandrine met haar officiële meter en peter

En dit vind ik zelf de beste:

oma straalt

Hoe een kleinkind het mooiste in een mens naar boven haalt…

Meer foto’s vind je hier: mijn foto’s op Flickr

