Hier is al veel gediscussieerd over Rosa en Luc … Vrijdag zei Elise nog:

Rosa heeft nu dus blijkbaar toch voor Luc gekozen. Die “geen gevoelens” afspraak is ze volgens mij al vergeten.

En in september al, Mjeirloe:

Misschien bekijkt Rosa het hele geflirt nú nog als een spelletje maar ik denk/vrees dat haar gevoelens wel eens zouden kunnen omslaan in een gemeende verliefdheid.

En luister nu wat Simonne mij gisteravond heeft verteld…

logo radio2

Je zou nog wel ‘ns gelijk kunnen krijgen,Catherine:

Als alles goed draait gaat Simonne daar dan misschien ook werken samen met Julia… Leo gaat dat niet appreciëren…

En vóór de grote vakantie hadden Karen en Lilith dat ook al gezegd!

En om nog even terug te komen op Waldek … hij heeft nu al op zoveel manieren z’n spijt laten zien. Wat kan een man nog meer doen? Hij voelt natuurlijk dat hij Rosa aan het verliezen is. Moet hij Rosa daar nu op aanspreken, of juist niet? In elk geval: van mij gaat niemand iets vernemen – jullie kennen mij 😉

