Gisteren heb ik hier aan de overkant een meisje gezien dat ik ken, die heeft nog bij mij in de klas gezeten. Dankzij jullie herinner ik mij haar naam weer: Hanne. Een slimme, ze doet nu Grieks of Latijn denk ik. En niet op haar mondje gevallen! Zou dat het vriendinnetje van Franky zijn??

Maar nu iets anders. Iets waar ik nooit aan gedacht had, maar stel je voor dat Dokter Ann gelijk heeft!

logo radio2

En dan ben ik zoals beloofd even binnengesprongen bij Sanitechniek met m’n fototoestel:

een dubieus duo ....

Een dubieus duo vind ik het. Ligt dat aan mij?
En toen ik nog een foto wilde maken, heb ik iets ontdekt: Freddy is ijdel!! Hij wou persΓ© een propere t-shirt aantrekken!
Wat zeggen ze ook weer over vrouwen πŸ˜‰ ?

Mo voelt zich maar zozo ...

En kijk hoe hij familiair z’n hand op schouder van Mo legt. Mo was daar niet van gediend….

Vanavond ga ik naar Ter Smissen, avondje uit. Dat mag toch?

