De zoon van Freddy heeft dus toch geen MS; Freddy heeft gelogen. Samen met jullie betreur ik dat. Mijn geloof in het goede van de mensen heeft toch wel een kleine knauw gekregen …

Belofte maakt schuld. Elise had gevraagd of ik met Rosa wou gaan praten, en hier is ons gesprek … Het begon moeizaam, want ze had er weinig zin in. Ik ben toch (op m’n kousenvoeten) doorgegaan, en heb haar onder andere de vraag gesteld die jullie hier ook hadden. En ik ben zelfs nog iets nieuws aan de weet gekomen!

logo radio2

Mij houdt nu één vraag bezig: wat zit daarachter? Of weet Rosa het zelf nog niet??

En nog iets anders: ondanks “de feiten” – jullie weten wat ik bedoel – zijn Tom en Bianca gisteren naar Parijs vertrokken. Alsof er niks aan de hand is.
En nu is het Marianne die hier rondrijdt met die blitze sportwagen, net een filmster! En net zoals haar zoon houdt ze van snel optrekken!

