Ik begin mij zorgen te maken over Franky. Hij zit de laatste tijd echt niet goed in z’n vel. En hij ziet er ook altijd zo neerslachtig uit. Wat is er toch aan de hand? Zou hij zo erg geplaagd worden?

Maar nu iets anders, iets waar ik samen met jullie erg benieuwd naar ben: het nieuwe reiscafé van Femke! Ik ben een kijkje gaan nemen! De werken zijn er nog volop aan de gang.

logo radio2

En hier is hij dan, de foto die de Notaris van mij heeft gemaakt:

primeur op het terras van het reiscafé...

Nu donderdag 1 oktober is de opening. Het moet Femke zwaar vallen dat ze juist nu moet rusten! Maar als alles doorgaat zoals gepland, dan ga ik er donderdagavond naartoe, gewapend met mijn fototoestel…

Ik heb alvast een foto van de voorgevel ….

Het reiscafé!

…. en ik heb Peggy deze morgen zover gekregen dat ze toch even voor de deur wilde poseren 🙂

met Peggy voor het reiscafé

Maar als ze tegen donderdag klaar willen zijn, zal er toch een klein mirakel moeten gebeuren!

