Weet je wat ik nu heb gehoord? Dat Franky slecht kan aarden in z’n nieuwe school. Ze plagen hem daar blijkbaar. Jammer, hopelijk is het iets van voorbijgaande aard.

Maar die andere oud-leerling van mij, Jens, daar gaat het uitstekend mee. Hij is zeker van z’n studiekeuze: filosofie.

Tim daarentegen heeft pech gehad …

logo radio2

En dan wou ik jullie nog iets laten zien. Elise had ons vorige week al laten weten dat Luc de website van Sanitechniek heeft vernieuwd. Er staat nu ook een foto van Freddy (en niet van Waldek!) op, en op de homepagina kan je een (klein) stukje van mijn voorgevel zien…

Grappig, hรจ? Links van hun bruine voordeur, zie je mijn klimhortensia. En mijn kelderraam staat er ook helemaal op … Jammer dat ik niet op de foto sta ๐Ÿ˜‰ Want ik maak toch maar weer gratis reclame voor hen!

