Peggy heeft getekend!! Ik wist het gisteravond rond 9 uur al, dankzij Paul. Maar bij zo’n adoptie zitten er blijkbaar juridische adders onder het gras! Luister maar.

logo radio2

Eigenlijk is dat niet meer menselijk, zo’n procedure. En zeker niet als de families van het kindje elkaar kennen! Christel heeft het hier krachtig geformuleerd:

(…) Het kan aan mij liggen hoor, maar een kind is geen “speelgoed”! Daar komen van alle kanten allerlei gevoelens bij kijken. Ik vraag me dan ook echt af of die daar allemaal wel weten waar ze mee bezig zijn…

En zeggen dat Rosa er nog zo gelukkig uitzag gisteren, toen ik in Ter Smissen kwam:

innige liefde

En Jenny kon er ook niet genoeg van krijgen….

Ze slaapt door alles heen ...

Ze hebben me gevraagd of ze de foto’s krijgen, want ze willen ze inkaderen! Vanavond breng ik ze. Dan kan ik meteen ‘ns kijken of dat waar is van Rosa met Luc…

O, en ik heb nog iets gehoord, slecht nieuws……
’t Schijnt dat Julia haar job is kwijtgespeeld. ’t Zou iets te maken hebben met die massagetafels. Ze hebben haar op staande voet ontslagen! Zonder ontslagvergoeding! Hopelijk mag ze nog gaan stempelen??

