Waldek zit tegenwoordig dikwijls in café De Welkom. Voor mij uiteraard een reden om daar regelmatig ook ‘ns iets te gaan drinken…

logo radio2

Wat een bekentenis van Waldek!
Maar zou hij kunnen blijven zwijgen tegen Peggy?
Enfin, van al dat cafébezoek wordt een mens niet frisser. ‘k Ben extra moe deze week; ik heb m’n dagelijks routine van lesgeven nog altijd niet helemaal terug … ik was dus blij dat het gisteren weer woensdagnamiddag was. Franky was ook thuis hier aan de overkant. En Leo ook …. Ze wilden met veel plezier samen op de foto.

Franky en zijn opa

Ja, die twee hebben veel aan elkaar.

En toen riep Yvette me binnen voor een koffie. Maar ik denk dat het vooral was om ook op de foto te mogen. Ze had zich mooi gemaakt, en Leo moest z’n nieuwste hemd gaan aantrekken!

Happy together?

Kijk hoe ze poseert … ze klaagt voortdurend over Leo, maar als het erop aankomt, kan ze volgens mij niet zonder hem…

