Wat een ervaring … zo lang geïnterviewd worden! Een uur heb ik daar in de studio van Radio2 Vlaams-Brabant gestaan. Jaja, gestaan, want tegenwoordig presenteren ze al rechtstaand. Ik had dat al gezien in Avondpost. Dat moet vermoeiend zijn voor zo’n presentator. Het was een heel vriendelijke jongeman, Niels Vandeloo. Hij stelde me meteen op m’n gemak – ik was doodnerveus. M’n eerste grote radio-interview! Je zal het horen, ik struikel bijna over m’n woorden. En dan die reactie van “Merel”, zo leuk … ik heb zo’n vermoeden wie het zou kunnen zijn …
Speciaal voor jullie heeft de technicus van Radio2 er nadien alle muziek uitgeknipt, en ook het nieuws. Zo blijven alleen de gesprekjes met mij over. Van de plaat van Clouseau hoor je alleen het begin en het einde. Het weerbericht is wel blijven staan (van minuut 6’30” tot 8’20”).

Eén ding is vreemd: op 8’55” is er in de montage een soort alien-geluidje, en daarna kan ik niet meer verstaan wat er gezegd wordt.

Voor mij was het interview daar afgelopen …. Blijkbaar is er daarna nog iemand anders iets komen vertellen??

Hier is het dan:

Hopelijk vinden jullie het leuk ….

