Vanavond ga ik vroeg slapen, want morgen moet ik al erg vroeg in het Amerikaans Theater zijn, bij Ochtendpost van Radio2 Vlaams-Brabant. Hopelijk gaat alles goed, en kan ik jullie het interview nadien hier ook laten horen ….

Maar genoeg over mij. ’t Is hier intussen weer wat geweest in de straat. Vrijdag stopt er hiernaast bij Sanitechniek een taxi met Frank aan het stuur, en wie stapt daar uit? Waldek. Hij gaat bij Sanitechniek binnen, Frank blijft in auto zitten wachten … 
Waldek ging het dus echt doen, Luc aanpakken! Maar gelukkig heeft hij zich op het laatste moment weten te beheersen … Ik weet het van Kris. En ze heeft me nog veel meer verteld…

logo radio2

Zou ze dat nu echt doen, de ramadan? ‘k Ben benieuwd. Ik wou nog polsen naar Waldek, maar ik heb me ingehouden. Voor haar is dat een afgesloten hoofdstuk, en wat er gebeurd is, is zo al pijnlijk genoeg …

