’t Schijnt dat ze hier rechtover bij de notaris een nieuwe secretaresse hebben. Ik heb ze nog niet gezien – ik denk dat ze aankomt als ik al naar school vertrokken ben. Bij gelegenheid moet ik toch ‘ns binnenspringen om kennis te maken. De commentaar van Mjeirloe gisteren laat weinig aan m’n verbeelding over:

Ik vond dat ze nogal gretig keek naar Peter en Tom, en ze leek ook nogal in haar nopjes doordat ze met zulke jonge mannen mocht werken. Als daar maar geen overspel van komt… Tom kennende :s

Ik hoop eerlijk gezegd dat je ongelijk krijgt, Mjeirloe! Tom heeft zich al genoeg perikelen op de hals gehaald…
En de Notaris, die is volgens mij hondstrouw aan z’n Femke. Ik heb haar gisteren gezien. Ze loopt over van ideeën voor haar reiscafé …

logo radio2

Ik heb het opgezocht: een moodboard is een sfeerbord. En hier is de foto:

Femkes moodboard

Het doet me wat denken aan wat ik met de kinderen in de klas maak als we projectweek hebben… Ik wist niet dat interieurarchitecten zich daar ook mee bezig hielden!

