Hopelijk hebben jullie kunnen genieten van het prachtige weekend!  En als je moest studeren, dan heb je misschien toch even in de zon kunnen zitten?
Via dokter Ann heb ik gisteren in m’n mailbox nog een foto gekregen – Marianne had me die beloofd:

"doop-tafel"

Ik wens de kleine Sandrine een droomtoekomst met veel liefde toe … er zijn genoeg mensen die haar dat kunnen of willen geven.

Vrijdag is nog een turbulente dag geweest. Pierre is in allerijl afgevoerd naar de Spoedafdeling van ons ziekenhuis, en nu zou Peggy een ongeval hebben gehad – in Duitsland dan nog wel! En Rosa heeft Waldek aan de deur gezet. Hier aan de overkant logeert hij niet, waar zit hij? In elk geval: het is Luc die alles aan Rosa heeft verteld. Een paar weken geleden heeft Elise hier een poll gelanceerd, en zijzelf en Christel waren de eersten om het te voorspellen: Luc zal alles verraden, uit wraak.

Jullie hebben trouwens massaal gereageerd dit weekend. Als ik alles nog ‘ns herlees, dan heb ik maar één woord: danku! Zoveel lieve woorden!
Bedankt Mjeirloe, Mieke, Linde, Christel, Elise, Suzanne, Catherine, Julie, Katrien, WJ, Pol, Johan en Jeffrey (kbhunl).  Een duidelijke meerderheid van vrouwen, zou dat toeval zijn? 😉

En inderdaad, Britt: ik heb geluk met m’n buren! Ze maken zoveel mee dat ik er kan blijven over schrijven…. als jullie blijven terugkomen natuurlijk.

